BrainBattle aftrap met Christeyns
Ondernemers sociëteit voedingsindustrie
B2B Communications
Wallbrink Crossmedia
Kijk ook eens op

BrainBattle aftrap met Christeyns

  • 06 februari 2018
  • Door: Saskia Stender

Voor b2b Communications is kennisdelen vanzelfsprekend. Maar dat is het niet voor iedereen. Daarom hebben we geïnvesteerd in BrainBattle; een online kennisplatform waar iedereen kostenloos kennistrainingen kan volgen. Ook interactieve whitepapers en surveys krijgen ruimte op dit moderne portal. 

BrainBattle, ontwikkeld door Wallbrink Crossmedia, is e-learning met fun. Traditionele trainingen werken vaak met de bekende open vragen en multiplechoice opdrachten. De mogelijkheden van BrainBattle zijn legio: van quizen en matrixvragen tot opdrachten met interactieve video, ‘drag-and-drop foto’ en ‘find the hotspot(s)’. 

Net als uw en ons kennisniveau, zal de site continu in ontwikkeling zijn. Inmiddels staat de eerste training online, maar binnen enkele weken volgen er meer. Wij zorgen voor een uitgebreid en sectorbreed aanbod.

Voor de kennisaanbieders

Je denkt te weten wat er speelt bij je klanten. Maar heb je hun behoeftes wel eens in kaart gebracht? Wat willen ze nou echt, waar lopen ze tegenaan, waar liggen hun knelpunten? Wat voor jou heel vanzelfsprekend is, is voor een klant misschien een grote vraag. Met BrainBattle maak je een eigen kennistraining of interactieve whitepaper op het platform van b2b Communications. 

De eigenaar van de training heeft dagelijks inzicht in de resultaten van de deelnemers. Denk aan het kennisniveau: wat weten ze, en waar ontbreekt het aan kennis? Ofwel: krijg inzicht waar een duidelijke behoefte ligt aan meer informatie! Breng het in kaart en speel er op in. Laat ook collega’s deelnemen, om zo op een speelse manier hun (product)kennis in kaart brengen.

De eerste die ‘de arena van BrainBattle’ betreedt, en daarmee het officiële startschot voor BrainBattle geeft, is Christeyns Food Hygiëne. De training test uw kennis over schoonmaak en vervuiling, over eigenschappen en het toepassen van reinigings- en desinfectiemiddelen:, hun toepassing en werking. Bied deze training aan bij je productiemedewerkers (zie ook ‘voor de kennistesters’) en creëer zo meer draagvlak voor de schoonmaak. 

Hoe werkt het?

  • Met een userlogin kun je je kennistraining rustig voorbereiden en op elk gewenst moment zelf online zetten;

  • Dagelijks monitoren en snel schakelen;

  • Je kunt de training aanpassen in de loop van het jaar als blijkt dat bepaalde vragen te eenvoudig of onduidelijk zijn;

  • De kennistraining blijft een jaar online beschikbaar en kan daarna worden verlengd.

Voor de kennistesters

BrainBattle is e-learning met fun! Wil je op een leuke manier erachter komen hoe het staat met jouw kennis, bijvoorbeeld op het gebied van schoonmaak, reinigings- en desinfectiemiddelen? Christeyns Food Hygiëne heeft, als eerste, nu een training online staan. Doe (kostenloos) mee en test je kennis. Wat weet je over het toepassen van de cirkel van Sinner en over de pH van reinigingsmiddelen? Test jouw productkennis, doe online troubleshooting op bestaande productielocaties, en leer aan de hand van praktijksituaties waar je procedures kunt verbeteren. 

Interactief

Op een landkaart is te zien wie in Nederland nog meer dezelfde training volgen. Zo kan iedere cursist zich meten aan anderen. Dit competitie-element maakt van iedere cursus een interactief spel: fun dus! Prettig is dat je, dankzij een eigen login, op elk gewenst moment kan stoppen, om later de draad weer op te pakken. 

Meer weten? Bel met Saskia Stender 06-22215307 of mail [email protected] Ik vertel er graag meer over.

b2b.brainbattle.eu

Bron: ©PAN JJ/Shutterstock.com