La Trappe: Monnikenwerk met passie
Ondernemers sociëteit voedingsindustrie
B2B Communications
Wallbrink Crossmedia
Kijk ook eens op

La Trappe: Monnikenwerk met passie

  • 10 juni 2014
  • Door: Saskia Stender

De combinatie van De Abdij Koningshoeve en Bavaria heeft geresulteerd in een constant aanbod van mooie bieren van het merk La Trappe. De brouwerij, gevestigd in het plaatsje Berkel-Enschot, is het decor van dit lommerrijk vocht.

De OSV-deelnemers aan het bedrijfsbezoek dat daar onlangs plaatsvond, kunnen terugzien op een zeer ontspannen en informatieve middag, met netwerken in de hoofdrol.

Het La Trappe bier opereert in een nichemarkt. Brouwerij Bavaria zorgt voor de noodzakelijke marketing rondom het door de monniken gecontroleerde brouwproces. Dat beide partijen hiervan profiteren bewijst de  steeds groeiende omzet van het merk. Vele bezoekers uit binnen- en buitenland, bezoeken jaarlijks de in de abdij gevestigde brouwerij. Samen sterk.
La Trappe bier, met een hoog smaakgehalte, geserveerd in vorstelijk gevulde bierglazen maakten bij de OSV’ers de tongen los.

www.OSVnetwerk.com

Bron: Vakblad Voedingsindustrie 2014