Tony Chocolonely duurzaamste merk
Ondernemers sociëteit voedingsindustrie
B2B Communications
Wallbrink Crossmedia
Kijk ook eens op

Tony Chocolonely duurzaamste merk

  • 23 april 2019

De Sustainable Brand Index, een jaarlijks onderzoek onder 6.000 consumenten naar hun perceptie rondom duurzaamheid, heeft haar cijfers bekend gemaakt. Tony’s Chocolonely is wederom uitgeroepen tot het meest duurzame (voedings)merk van Nederland. Op een tweede plek in de voedings- en drankenindustrie staat Zonnatura, en op een derde plek Campina.

In de categorie restaurants staat La Place op nummer 1, gevolgd door McDonald’s en Starbucks. In de retailcategorie staat IKEA bovenaan, gevolgd door Philips en The Body Shop. En Albert Heijn staat op de eerste plek in de categorie supermarkten.

De Sustainable Brand Index heeft 167 Nederlandse merken meegenomen met dit onderzoek.

Het rapport is gratis te downloaden op de site van Sustainable Brand Index

Bron: ©Sustainable Brand Index